syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

IN IGNORE !!!!!!!!!!

Assalamualaikum....
 hye sayang2 sume...today, i'm foretaste lose mood la...sorry ye korang sume....arini rase mcm nk luahkn ape yg terbuku kat hati ni n rasenye kat cni je la tempat yg boleh aku luahkn....it's all about my manner loorrr.....seriously, aku rase sedih sangat sbb last night aku ade salah faham ckit wif my dear " A ".....aku tau bila da jadi mcm ni, dia mesti amik mase tok maafkn aku balik...around 1 weeks or more than that.....n mase tu, aku akan  rindu sangat ngan dia....mungkin kehadiran aku waktu tu akan buat dia rase RIMAS n x selesa....aku cube tahan untuk x msg dia selama yang boleh tp aku x mampu...hati ni rase memberontak....

~ kalau aku boleh buang segala KEGUNDAHAN DLM HATI ~
~ dan kalau juga boleh aku nak lepaskan segala rasa RINDU PADA DIA ~

Sume yang aku buat, x pernah ade yg menggembirakn hati dia....Aku x cukup sempurna untuk dia dan sampai bila2 aku x kn dapat utk menjadi yg sempurna pada dia...di hati dia....juga di matanye....tp aku nk dia tau dia adalah kekuatan aku utk hari2 aku yg akn datang selain mak dan ayah....
  • Semalam, mmg aku nk sgt kongsi cerita dgn dia...cerita mase aku kt kampung....tp aku kecil hati sgt 2 bila dia ckp " MINAH SENGET " tu kawan aku si " F ".....entah knp ati aku berdetik n bgtau saat tu, waktu tu, dia mmg terfikirkn kawan aku tu BUKAN aku....knp mst aku ade perasaan mcm tu???aku bukan egois...tp aku x dpt control tu sume.....aku xnk bgtau dia aku kecil ati ngan dia...nnt dia mst akn mrh...(maybe)....so, diam lagi baik dari berkata2...aku tau dia mrah aku...aku terima...n aku cume boleh berdoa yg dia lembut hati n kami akn kembali berbaik semula even memakan mase yg lame pun....aku sentiasa berdoa...setiap hari, aku akn memsang harapan yg dia akn msg aku....semoga allah akn melembutkan hatinye....AMINNN........

No comments:

Post a Comment

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)