syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 19, 2011

BEST MOMENT's......~my convocation 30.10.2010~

Assalamualaikum to korang yg melawat ke blog saye ni...hehehe...
Arini, nk update CHUBBY BLOG ni...hehehe...da lame x create memories kt blog ni...banyak sangat memory time study dulu...tu mase study la kn...hehehe...mmg bnyk sampai x terkira....tapi sekarang ni, waktu ni, detik ni, saye nk scan back my CONVO time....mase tu, mmg kenangan sangat bg saye coz da abis blaja n dapat segulung DIPLOMA je..hehehe....tp ok what???dari xde pape kn....nk sambung blaja lagi tah bila tahun nye la....xde mood nk study ag wat mase ni....da pegang duit, so da jd malas nk blaja...ragam di alam pekerjaan...huhu...=)

Time convo tu, happy sgt...cume time tu "DIA" x dapat datang convo aku sbbnye jauhnyee....tu la yg dia ckp...emm...tp that time, aku blum ag couple...hehehe...so, x kisah la dia x dtg...tp hati tu mmg nk sangat dia dtg mcm kwn2 aku yg lain...ade yg dtg bwk perut..ade plak yg dtg tgan da berinai...waaa....advance kwn2 aku ni...hahaha...aku ni je tah bila la sampai serunye....klu cik abg aku ON...aku pun ON je la...wat pe tunggu lame2 kn..haha...gatal nye....

Excited sgt mse convo...bestnye kalau dpt convo kali ke 2...berangan nih....hehehe....mase tu aku same2 ngan dayah n kak mas...best frenz aku..syg diorg sgt2...sbbnye diorg memahami aku..pape yg aku ase ade masalah, mst diorg yg tolong...luv u la korang ber 2...mmuuuaaahhh....hahaha....so, let's check it ou d next entry (pic convo la..ape ag kn...<3)

~ MY SCROLL ~
  

~ MY CONVO ROBE ~

After da naik pentas, ase berdebar tu tetiba ilang..haha...:) time tu snap...snip..the picture with our frenz...

we belongs together 4 eva n eva 

adehh...sibuk je abg long ni..nk jugak interframe... 

my BFF : cik pokok n cik apple

Mase convo ni jugak, sedih pun ade sbb pasni masing2 da bwk haluan masing2...entah bila aku dpt lepak ngan cik pokok n kwn2 lain...nnt masing2 da ade karier sendiri...to all my beloved frenz...klu ade mase reunion mst buat tau...mish u so much.....<3....penat berceloteh...akn dtg, cik gula sugus akn UPDATE blog ni ngan kenangan atau luahan hati yg boleh kite kongsi same2....bye my sayang2...

No comments:

Post a Comment

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)