syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 3, 2011

Tanggal 1 Mei 2011 =)

Tarikh ni amat bermakna bagi kami adik beradik sbb Hari Lahir mak...30 April sblm 1 Mei tarikh lahir ayah....sebelah2 je tarikh lahir mak n ayah....senang kami nak ingt...hehehe....mmg best sgt sbb sambut ramai2...sume family ade...klu dulu mst ade yg xde contohnye along xde la...aku xde la...x penah lengkap....tapi untuk tahun ni...besday mak n ayah di sambung gembira oleh kami adik beradik...malam tu plak...aku, along, adik edy, adik aboy ngan mak g jalan2 kat Port Dickson....penat jugak...tapi enjoy.. :)

Ayah x ikut sbb sakit kaki...jadi, kami ber 5 je la yg kuar jenjalan...one more thing that give me sweet memory is....aku dpt jumpe ngan DIA...rindu sgt...nk dekat 2 bulan x jumpe...sbbnye keadaan x mengizinkn...tp bila dapat jumpe cpt sgt rasenye mase berlalu...sedar2 je da pukul 11 mlm...time to go back home...:(

Tarikh ni x kan padam dalam otak aku...sbb penting sangat bg aku....sampai bila2....ma, kakak sayang ma...syurga bawah tapak kaki ibu..... :)

No comments:

Post a Comment

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)