syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

B'coz my manner, it has confiscate my happy day =(

Assalamualaikum....

SEIZE THE HAPPY DAY'Z :(

Kadang2 kegembiraan tu datang sekejap....ia datang dan pergi....kite sebagai manusia hny mampu merasakn ape tu bahagia...ape tu duka...n now for me at all day (yesterday) can experience the happiness for shortly...very short...tapi tu dah mampu untuk buatkn aku ilangkan rase rindu pada dia yg selama ni aku percaya...aku cume nk dia tahu yg aku x penah ade rase buruk sangka pada dia... I BELIEVE N TRUST U, DEAR....jauh dari ati aku utk syak wasangka padanye....

Bagi aku, dia jauh dari aku tp dlm hati dekat sgt...setiap saat,minit,jam dan tiap waktu dia ade bersama aku...tak pernah ilang...dlm doaku terselit jua namamu....sbbkn dia cahaya untuk hidup aku kembali terang selepas pemergiaan INSAN yg pernah aku sayang yg telah kembali ke sisi MAHA PENCIPTANYA..... Dia pernah bgtau aku SETIAP PERHUBUNGAN PERLU ADA KEJUJURAN....setiap yg berlaku ade hikmahnye....dan dengan kata2 itu, aku x pernah ade rase benci atau marah pada dia...jauh dari hati aku....

Bila dia jauh dari aku dan dia kembali ke tempat kerja dia...maka dia adalah hak untuk semua rakan2 nye....dan bila dia bersama aku...waktu itu hanya dia hak aku n no one else....dari situ, wujudlah 1 kenangan yg dapat kami perolehi...samada manis atau pahit....

Tapi, di sebabkan perangai aku yg mcm ni, aku sering lukakan ati dia...x penah buat dia rase gembira bila dengan aku...sbb diri aku mcm ni, aku rase rendah diri...x penah fikir tentang perasaan dia....aku tau dia jujur dengan aku...cume aku x percaya kat diri aku sendiri...dpt ke aku bahagia kn dia nnt??? i want to say sorry tp aku takut sgt sbb aku knal dia mcm mn....emm....aku cuba nk berubah...mungkin makan mase....tapi aku harap sgt, dia boleh terima aku seadanye sebelum dan selepas aku jadi mcm ni.....keadaan aku sekarang ni.... =(


To my dear : Selain ma dan ayah, awak adalah kekuatan saya....
Bagi saya, awk da cukup sempurna bagi diri saya....
Cuma saya, belum cukup sempurna bagi diri kamu....
1 yg saya minta, bagilah saya mase untuk ubah diri saya dan saya harap awk boleh tunggu....
dan saya x mampu untuk hilang awk....SEBAB....saya masih sayang awk tiada yang lain....
jauh dari hati saya untuk ade rase benci dan marah pada awk...cume saya yg kna ubah diri saya sendiri....
FORGIVE ME, DEAR.....




No comments:

Post a Comment

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)