syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

it's alwayz been bout me myself n i......

assalamualaikum...

Hari ni ari Sabtu...weekend yg mmg boring sangat2 dengan kaki aku masih berbalut simen yg x tau bila nk bukak....n kaki ni pun x tau bila nk baik....on9 facebook sampai lebam....hahaha....nk bejalan x boleh...almaklum la kaki patah...huhu... =( actually, nothing that i can at this blog...emm.....just fill lonely coz he make me feel guilt to him....rase rindu ni makin banyk bila da seharian x msg n call....bila call, x nk angkat,...bila msg x mau replay....besar sgt ke salah aku until he can make me like this....all people make mistake....emmm.......bila ade hari kebahagiaan untuk aku bersama dia......aku juga inginkn kebahagiaan seperti sahabatku yang lain......atau ADAKAH AKU X LAYAK MENDAPAT BAHAGIA????


No comments:

Post a Comment

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)