syah_ida

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

argh.....jalan jem ag....ape hal plak ni????

BAGI LA SAYA LALU DULU...NK BALIK NI....
weyh....asal jln jem lak ni...alamakkkk....aku lupe ar...arinikn ari.....ari ape erk???
pergh...pening + penat = nk marah ....upenyer aku kuar g amik barang kat Jusco Bukit Tinggi da waktu lunch la...patut ar mcm semut...aku dlm kete nak berbuih da ni...manager aku nk guna lak brg ni..urgent katenyer...baik aku g naik moto td..tp brg nye bnyk ar plak...nk x nk..drive la aku...
Pagi td x mau dia suh amik...da nk tgahari bru nk p suh amik...mmg x la kn...jln pun mmg xde org(xde org tengkorak mu) hahaha.....da mcm ikan sardin ngah beratur nk kena rebus da...pergh....MISS SHAKIRIN...npe awk suh amik brg time ni?????saya nk hangus dok kat ngah jln ni ngan x bergerak2 pun kete d sebbkn jln penuh ngan manusia yg kelaparan nk makan....hehehe....:P
agak2 bila aku leh sampai pizza ni???da lambat..kang bergado plak ngan manager aku : MISS SHAKIRIN

Senarai barang yang kna amik kat store lain(Jusco Buki Tinggi) :
  • personal box
  • yellow onion
  • horizontal bread and garlic bread
  • large plastic bag
  • green capsicum
barang ni sume kna amik kt store lain sbbnye stok untuk vege x samapai arini....pergh..order tp x sampai....payah ar nk wat keje coz barang x cukup....cian kt manager aku....kelam kabut jd nyer....tp xpe..keje cool...hahaha...manager aku ni lak...gempak ckit...ilek jer...aku tabik ar dia sbb nye x mudah melatah even brg x cukup...still chill jer...good job kak...hahaha....
sampai jer kat tempt keje,muke da penat sbbnye lame no dok lam kete..kebas punggung....huhu....arini customer ramai....almaklumla....nk cuti sekolah da kn....so,ramai la org....sume nk makan...itu ini....emm....belum malam ag...klu aku keje mlm mmg terkangkang ar penat nyer....sbbnye x cukup tgn...staff kat sane kurang so nk wat keje kna cepat..nnt customer marah plak....emmmm.......
pape pun...hari ni mmg hari yg terlampau..hahaha.....sbb ape terlampau????sbbnye aku kna dok lam kete yg x tau bape lame nye sbb nk tempuh jln jem untuk kembali bekerja....hahaha....ayat mcm bagus...kih..kih...kih....:) pape pun...peace no war....cewaahh.......;)

penat...muke pun da naik basi da..terperap dlm keta...huh


2 comments:

  1. ai dik.....perli ke aper????hahahahada keje mcm ni nk wat mcm mn,.....skrg xde da...heheheh

    ReplyDelete

salam...
terjah entry dya...
ape kate komen skali...:)